משאלה
במלחמת יום כיפור,בה השתתפתי כחובש קרבי.
בין היתר נפלה פצצת מרגמה אוייב והקמב"צ של הגדוד נפצע.
שני רגליו ניקטעו.בכאביו צעק "פונטייק-פונטייק-פונטייק."
חשבתי לעצמי מילא את משאלתו.אבל כמה אכזרי.
מאז אני ניזהר בקשת משאלות.
הכי טוב תפקיד טוב במחזה.
משאלה עוד דוגמא בדיחה עים מוסר והסכל
יצא לתומו דייג לדוג דגים.
לפתע תפס בחקתו דג כריש.
התחנן הכריש מהדייג שישחרר אותו ואז ימלא משאלה שיחפוץ הדייג.
חשב הדייג ואמר לעצמו, מה אכפת לי לשחרר אותו יש עוד דגים בים,אשחררו ואבקש נראה מה יהייה.
שיחרר הדייג את הכריש וביקש שבריתו יגיע עד האדמה.
קפץ הכריש ואכל את שתי רגליו.
תחשבו לבד מה מוסר-השכל.
אמונה באלוהים-דוגמא בהיותי עובד באופירה היו עובדים אצלי בדואים.
הצעתי להם מגורים בבנין אך הם סירבו.
העדיפו לישון על החול.
שאלתי אותם :אתם לא מפחדים יש נחשים ,עקרבים ושאר חיות?
תשובתם הייתה:הכל מאללה...
לכו ולמדו מהיא אמונה עיורת בבואינו ישתבח שמו לעד...
עזר כנגדו.
ויברא אלוהים את האדם בצלמו (מחשבה-תמונה-דמות) בצלם אלוהים ברא אותו,
זכר ונקבה ברא רותם (בצית מופרת-דו-מיני).
כל זאת ביום השישי.
ויצר יהוה אלוהים את האדם עפר מן האדמה ויפח נשמת-חיים ויהי האדם לנפש חיה.
כל זאת אחרי יום השביעי הווה אומר יום השמיני-היום בו נמצא היקום כעת.
ויואמר יהוה אלוהים לא טוב האדם לבדו ,אעשה לו עזר כנגדו,
ברא את חיית השדה,את העופות ובו...(לא דרוין-קישקוש)
ואז ברא את האישה (מין הצלע=זנב האדם).
הכל שמור ב d/n/a.
אפשר להגיע במדע כיום ליצור האדם הראשון כפי שהיה בגן עדן, לפני גירושינו.
כל זאת אבל אי אפשר ליצור יש מאין, זה רק אלוהים יכול.
לא יהווה רק אלוהים.
מהו אלוהים. כאמור אלוהים הוא מחשבה איןסופית,עם כוחות איןסופיים,ומה שלא תחשבו איןסופיים,
יחד עם זאת לא תופס מקום,
מרחב שוכן בריק.
אנו בריאתו,כל היקום לא תופס מרחב אין חלל אלא תחושת חלל תחושת מרחב,תחושות...
אנו נשמות הכלואות בכלא מחשבתי (גוף)הכלוא בחוקים (פיזיקלים ודומיו...)
רמז למה שאנו באמת הוא כאמור החלום=הכל כמו בעירנות מבלי לתפוס מקום.
כהן גדול=קרבן אדם? ביום הכיפורים נכנס הכהן הגדול לקדש הקדשים האדם הכי טהור בעולם שמרצה כל הזמן
את בוראינו,ואם העם הגיע למידת חטאים גדולה אלוהים ממית את הכהן הגדול
על מנת לכפר על חטאם של בני ישראל.
זהו קרבן אדם.
כפי שנאמר במות הכהן הגדול "ישמחו ויגילו מבקשי נפשי"
כל העם מתאבל במות הכהן הגדול מעלים קרבנות חטאת אסירים בערי מקלט יוצאים לחופשי וכו...
כאמור קרבן אדם האמנם?
חומר למחשבה...
תחושות
זה הוא בעצם כל היקום הרגשת תחושות.
חשים כאילו יש מרחב,אם נופלים מגובה מתים וכל מיני חוקים פיזיקלים וכדומה.
בעצם הכל מחשבות שמלוות בכל מיני סוגי תחושות.
שמש אחרת ואני הנני מקים את בריתי איתכם...אות הברית אשר אני נותן...את קשתי בענן והיתה לאות...
בראשית פרק ה.
וזרחה לכם יראי שמי שמש צדקה ומרפא בכנפיה...
מלאכי פרק ג.
לפני נח הייתה שמש אחרת מכיום כי אנו יודעים כי הספקטרום של קשת בענן יוצרים
קרני השמש הנוחכית בהשתקפות עם טיפות המים.
לפני המבול והכחדת העולם החי למעט מי שהיה בתיבה לא הייתה קשת בענן.
גשם כן היה ענן כן היה והייתה מן הסתם שמש עם םפקטרום אחר שלא
יוצרת קשת בענן.
בסוף יום השמיני תבוא שמש אחרת כפי שהייתה בימי נח שחיו אז מאות שנים,
אך השרישו את הרע לכן הכחידם.
באחרית הימים תבוא חזרה אותה שמש ותרפא אותנו ונחייה כמו בימי נח בלי אימת המבול.
כל זאת לא לפני שנעבדו בית מקדש נקריב קרבנות כמו לפני המבול ואחרי המבול...

אין מלבדו
בראשית ברא א ל ה י ם וכו...
ויברא א ל ה י ם את האדם בצלמו וכו...
ויברך א ל ה י ם את יום השביעי וכו...
כל שבעת הימים יש מאין נעשה על ידי א ל ה י ם בלבד...
ביום השמני וייצר יהוה א ל ה י ם בפעם הראשונה מוזכר י ה ו ה אשר יצר אותנו.
משמע י ה ו ה הוא תוצר עילאי של א ל ה י ם אשר יצר כאמור אותנו.
אבל מה כתוב יהוה הוא האלוהים הווה אומר כל מה שנעשה עי יהוה הוא
בשליטת א ל ה י ם האין סופי בכל.
כאמור א ל ה י ם שוכן בחושך בריק.
יהוה שוכן באור באין סוף.
כאמור יהוה יצירה של אלוהים אנו יצירה של יהוה
יהוה הוא האלוהים אנו יצירה עפר מן האדמה של אלוהים.
התורה ניתנה עי יהוה אלוהים לכן יש לרצות את יהוה
כפי שכתוב בתורה כולל והכי חשוב בית מקדש.
לפי דברים אלה אנו למדים שאנו יצירה של יהוה שהוא יצירה של אלוהים שהוא שולט בכל
ושהוא בעצם ברא אותנו ושולט בכל היקום על כל פרט.
לכן מסקנה יש אלוהים ואין שום דבר מלבדו.
אבל צריכים לרצות את יהוה אלוהים כי זה בעצם אלוהים לבד שיכול לברא יש מאין.
יהוה ברא יש מיש וזה כל ההבדל.
אנו בוראים יצורים גם יש מיש אבל ביכולת מאד מאד מאד נמוכה מיהוה.
ויש ככתוב עוד בני אלוהים ביקום בביקרו ככתוב בארץ וחשקו בבנות אדם.
אנו לא לבד...
הכל אודות אלוהים כתוב למעלה וכאמור...
אין מלבדו ...
הוא הכל...
הוא ברא את היקום יש מאין...
ורק ביכולתו להחזיר הכל אליו כפי שהיה בטרם כל...
שבת שלום...

וקם הגולם על יוצרו
יהוה יצר אותנו.
אלוהים ברא את יהוה ואת האדם זכר ונקבה ביום השישי.יש מאין
יהוה אלוהים יצר אותנו יש מיש.ביום השמיני.
כדי להגיע לאלוהים עלינו לרצות את יוצרינו יהוה .
ועל מנת שכל היקום כולל יהוה נעבור ליום התשיעי עלינו לרצות את אלוהים.
כך שגם יוצרינו תלוי בנו.
וקם הגולם על יוצרו.
יש הבדל גדול בין בריאה ליצירה.
בריאה זה יש מאין.
יצירה זה יש מיש.
שבת שלום...

וזאת הברכה
וזאת נברכה אשר ברך משה איש הא ל ו ה י ם את בני ישראל לפני מותו:
ויאמר יהוה מסיני בא וזרח משעיר למו הופיע מהר פארן ןאתה מרבבת קדש מימינו אשדת למו:
אף חובב עמים כל קדשיו בידך והם תכו לרגליך ישא מדברתיך.
תורה צוה לנו משה מורשה קהילת יעקב.
ויהי בישורון מלך בהתאסף ראשי עם יחד שבטי ישראל.
יחי ראובן ואל ימות ויהי מתיו מספר.
וזאת ליהודה ויואמר שמע יהוה קול יהודה ואל עמו תביאנו ידיו רב לו ועזר מצריו תהיה.
וללוי אמר:
תמיך ואוריך לאיש חסידך אשר נסיתו ב מ ס ה תריבהו על מי מריבה.
האמר לאביו לאמו לא ראיתיו ואת אחיו ל א ה כ י ר ואת בניו לא ידע כי שמרו אמרתך ובריתך ינצרו.
יורו משפטיך ליעקב ותורתך לישראל.
ישימו קטורה באפך וכליל על מזבחך.
ברך י ה ו ה חילו ופעל ידיו תרצא.
מחץ מ ת נ י ם קמיו ומשאיו מן יקומון.
לבנימין וכו...
וליוסף וכו...
ולזבולון וכו...
ולגד וכו...
ולדן וכו...
ולנפתלי וכו...
ולאשר וכו...
וכו.........
שבוע טוב.
מלחמת בני-אור בבני-חושך = מגילות קומרן
בני-אור=בני-והוה =שוכן כאמור באור
בני-חושך=בני-אלוהים=שוכן כאמור בחושך
יהוה=בן=בריאה של אלוהים כמו שאר היקום.
כולנו בני האלוהים
כולנו מחכים ליום התשיעי.
והמבין יבין
בסופו של יום בני אלוהים מנצחים=כולנו בני אלוהים=נחזור לחושך כמו החיים בחלום.
כסיל לא יבין זאת
